تماس با دارالترجمه رسمی استارترنس

واتس‌اپ ۲۴ ساعته دارالترجمه

تماس سریع با دارالترجمه

نشانی دارالترجمه رسمی استارترنس

دفتر میرداماد:

خیابان شریعتی، ابتدای میرداماد، پلاک ۱، طبقه ۱، واحد ۱

تلفن تماس:۲۲۹۲۱۲۲۳ و ۲۲۹۲۱۲۲۴ و  ۲۲۹۲۱۲۲۵ و ۲۲۹۲۱۲۳۶

همراه: 09122362923

دفتر انقلاب:

میدان انقلاب، بین منیری جاوید و دوازده فروردین، پلاک ۱۳۴۸ ، طبقه ۴ ، واحد ۸

شماره تماس: ۶۶۹۵۳۰۲۴ و ۶۶۹۷۸۵۰۰

همراه و واتس‌اپ: ۰۹۰۲۲۲۱۹۴۹۶

دفتر صادقیه:

شماره تماس: ۰۹۱۹۲۲۱۹۴۹۶ پاسخگوی مشتریان در غرب تهران هستند.

ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه: 8:30 تا 19
  • پنجشنبه: 8:30 تا 14:30
  • جمعه: 10:00 تا 14:30

اگر شما قصد داشته باشید برای برای مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌‌گذاری، کاری، تفریحی و … به یکی از کشورهای انگلیسی‌ زبان مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا و … سفر کنید، برای انجام فرآیندهای اپلای، اخذ ویزا و موارد این چنینی، به ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود نیاز خواهید داشت. همچنین اگر شما اسناد و مدارکی را به زبان انگلیسی دارید مثلا مدرک یک دوره‌ی آموزشی که در کشور انگلیس گذرانده‌اید و به معادل فارسی آن نیاز دارید باید ترجمه رسمی انگلیسی به فارسی آن را به دارالترجمه رسمی بسپارید.

ما کار شما را در یافتن یک دارالترجمه رسمی خوب، که در بهترین بازه زمانی و با قیمت مناسب سفارش شما را انجام دهد و در شلوغی کارهای بسیاری که باید انجام دهید و ترافیک و … از دغدغه‌ی شما بکاهد را آسان کردیم!

سامانه دارالترجمه رسمی «استارترنس» با بیش از یک دهه تجربه در ترجمه رسمی و همچنین آمادگی پاسخگویی پرسش‌های شما درباره الزامات ترجمه رسمی و اسناد و مدارک قابل ترجمه، قیمت ترجمه رسمی انگلیسی و به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. از طریق دارالترجمه رسمی استارترنس می‌توانید به سادگی سفارش ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود را ثبت نموده و اسناد و مدارک خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب (مطابق تعرفه مصوب) در کنار خدمات پیک معتمد رایگان انجام دهید و بدون هزینه‌ی اضافه درب منزل دریافت کنید. همچنین پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را به صورت 24 ساعته از تیم پشتیبانی استارترنس دریافت کنید.

0
سفارش آنلاین انجام شده
0
مشتریان آنلاین تاکنون
0
مشتری شرکتی
0
زبان پشتیبانی می‌شود